tirsdag den 9. august 2016

KLM - suveræn god service i luften


Vi har netop foretaget vores første langdistance flyvning med KLM og er på det nærmeste lettede over, at der stadigvæk findes god service hos de store flyselskaber. Det er ellers gået voldsomt ned af bakke de seneste år i takt med at økonomien bliver presset.
Vi stod på et KLM fly i københavn og fik serveret en fin sandwich og tilbud om drikkevarer på den korte flyvetur til Amsterdam. Efter en kort ventetid stod vi på flyet til Lima, og kunne se frem til en flyvetur på over 12 timer.
Vi havde på forhånd benyttet os af mulighederne for at tilkøbe gode pladser i flyet, så vi fik en række med kun 2 sæder. På vejen hjem har vi tilkøbt sæder på Economy comfort hvor vi igen får en 2 personers række og sæder der kan vippe yderligere tilbage samt der er mere plads mellem sæderne.


På den lange tur til Lima fik vi 3 serveringer her
af 2 måltider med 3 retter mad. Maden var klart bedre end det vi har fået på de sidste mange flyvninger og der var frit valg mellem både alkoholiske og ikke alkoholiske drikkevarer. Mellem måltiderne kom personalet hyppigt forbi med drikkevarer og servicen var i det hele taget smilende, professionel og behagelig.

Vi ser nu med sindsro frem til den lange natteflyvning hjem og vil uden tvivl checke om KLM flyver til vores næste rejsemål og betaler gerne lidt ekstra hvis nødvendigt for så god en oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar